Docieramy bezpośrednio do Twoich Klientów przez działania telemarketingowe, aby umówić Cię na rozmowę z odpowiednią osobą w firmie.
Wypełnienie briefu.
Zaczynamy od szkolenia pracownika, szkolenie średnio trwa 4 h.
Przygotowanie materiałów pod względem merytorycznym dla nas, czyli co musimy wiedzieć o waszych produktach, firmie oraz procesach podczas tworzenia wdrożenia dla Państwa.
Potrzebujemy odpowiedzi na kilka pytań podczas szkolenia naszego pracownika przez Państwa.
Zakładamy e-mail oraz przygotowujemy nazwę stanowiska osoby która będzie Państwa wirtualnym pracownikiem, może to być np. asystent / tka zarządu albo asystent / tka biura. Pozostawiamy to do Państwa decyzji.
Przygotowanie szablonu emalia który powinien być wysyłany do potencjalnego klienta bądź do klienta, szablon wiadomości, przygotowany powinien być tak aby można go było go edytować. Jeżeli mają tam być jakiekolwiek załączniki proszę o przekazanie ich po szkoleniu.
Ważne jest aby wydelegować osobę do kontaktu z naszą firmą podczas kampanii oraz ustalić zasady kontaktowania się aby współpraca działała płynnie.
Przy rozpoczęciu kampanii prowadzimy 5 dni prac projektowych, które wliczone są do całej kampanii.
1 dzień - szkolenie pracowników
2 dzień - opracowywanie materiałów marketingowo - handlowych (skrypty - obiekcje - kontrargumenty)
3 dzień - próbne telefonowanie wewnątrz firmy
4 dzień - próbne telefonowanie do Państwa, wprowadzenie poprawek do konspektu rozmów
5 dzień - zazwyczaj zaczynamy telefonować do realnych klientów
Codziennie otrzymujecie Państwo raport z określonymi wynikami.